Sivut

perjantai 11. toukokuuta 2012

hyvän mielen haaste

En oo kirjotellu vähään aikaan, mutta tiistaina käytiin hakee mun skoba ja sen jälkeen piti lukea ruotsin kokeeseen, enkä ehtinyt tallille. Torstaina Mari olikin Ypäjällä, ja siks ei ollut Talmassa tuntia. Sairastuin torstaina, jollon en menny kouluun kuten en tänäänkään, oon ihan nuhanen ja kuumeessa. Sain Katjan ja Ruffen blogista tällasen hyvän mielen haasteen. Ohjeiden mukaan, listataan 10 ilon aihetta ja annetaan tämä haaste neljälle blogille.

Ratsastaminen, tottakai. Oon ratsastanut jonkun 7/8 vuotta ja millonkaan en oo ajatellutkaan lopettamista. Ratsastaminen on kunnon päivän piristys ja toivon etten pitkään aikaan lopeta tätä, sillä tästäkin aiheesta on paljon haaveita.

Valokuvaus. Mun mielestä on ihanaa räpsiä kuvia, ottaa maisema- kaveri- tai makrokuvia. Vaikken oo mikään loistava tässä, eikä mun kamerakaan oo mitään huippuluokkaa, nautin tästä harrastuksesta äärettömästi!




Ystävät ja perhe. Arkipäivisin saan eniten iloa näistä kahdesta. Inhoan yksinoloa ja haluan aina jonkun kaveriksi, koska oon aika sosiaalinen ihminen. Tottakai mäkin tarvitsen omaa aikaa, mutta en pitkäksi aikaa. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja pyrin ylläpitämään vanhoja tärkeitä suhteita mahd. hyvin.


Matkustaminen. Tää on mulle niin tärkeää, rakastan menoa uusiin paikkoihin, lentokoneella matkustamista ja sitä kun saa pakata ja lähteä johonkin lämpimään. Vaikka viime Thaimaa-matkan kotiintulo olikin ihan hirveetä, silti voisin mennä jo kohta uudestaan. Aina matkustamisen yks ihanimmista asioista on kuitenkin kotiinpaluu. :)

Koirani Reetu. Tätä pikkuriiviötä rakastan kauheasti, enkä osaa kuvitella elämääni ilman sitä. Kaikenlaista ollaan harrastettu, matkusteltu ja puuhailtu, ja se on se tärkein joka tulee ilosesti kotiovella vastaan.



Bambi. Tällähetkellä elämässäni tärkein hevonen. Yhteistä taipaletta ollut viime syyskuusta asti, suunnilleen sen puoli vuotta. Muutamissa kisoissa ollaan käyty, toivottavasti tullaan useissa vielä käymään. Tosi kiltti ja nätti tamma, kyllä tykkään. :)


Ajaminen ja skootterini. Oon ajanut jo aika paljon jos miettii että ensimmäinen ajokortti tulee ensi viikolla, kunhan pääsen inssin läpi. Nautin ajamisesta ja vauhdista, pienestä asti nauttinut. Tykkään olla ihan kuskina ja kyydissä, kunhan vaan jonkun kakspyöräsen selässä.

Elokuvat ja shoppailu! Aina jos on aikaa ja rahaa, haluan lähteä kavereiden kanssa viettämään aikaa Helsinkiin, yleensä syömään ja elokuviin. Jos on vaan rahaa nii tuhlaan sen mielelläni vaatteisiin, ehkä vähän huono tapa, mutta yritän kyllä säästellä jos saan rahaa. Vaikka tykkäänkin katsoa kotona rauhassa elokuvia, kyllä se ihan elokuvissa käyminen voittaa senkin!

Koti. Tästä on varmaan ihan turha selitellä mitään, kaikkihan tietää kuinka suuri merkitys jokasen omalla kodilla on.

Musiikki ja tanssiminen, on kaksi niin ihanaa asiaa. Melkein aina, kun oon yksin kotona tykkään soittaa musiikkia ja jammailla. Aina, jos mulla on kavereita kylässä tai mä oon niillä, tehdään melkeen mitä vaan niin soitetaan musiikkia. Harrastin pianoa joskus ja oon harrastanut kolmea erilaista tanssiakin. :)

Tässä ehkä tärkeimmät, vaikka oisin listaa voinut jatkaakkin. Haastan neljä seuraavaa blogia tekemään saman:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)