Sivut

tiistai 24. tammikuuta 2012

rääkkiä & lepopäivä

Heippaa,
huohh anteeksi mut oon ihan poikki enkä jaksa kirjotella mitään ihmeellistä. Eli olin tänään Husön koulutunnilla ja menin Sandralla. Gialla oli sijainen, iha hyvä et saa uusii kokemuksii opettajista. Tehtiin siis tosi paljon asettamisii ja taivutuksii, käynnissä, ravissa ja laukassa, ympyröitä, pysähdyksiä, siirtymisiä ja suunnanvaihteluita, siinä oli tunnin kaikki mitä tehtiin. Jotenki vaikka olikin noin helpot tehtävät mun vatsalihakset puutu ihan kokonaan, olin ihan kuollut koko tunnin jälkeen joka tuntu vähintää viideltä tunnilta...

Väsyttää ihan kauheesti ja mä iltamyöhää väsään tätä postausta.. Ehken valittele enempää vaan meen nukkumaan, huomen ei onneks tarvii mennä kouluun ku meen Märskyn avoimiin, saan nukkuu pitkään.. :)

ÖITÄ<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)