Sivut

sunnuntai 4. joulukuuta 2011

valmennus ja kokous + pari uutta kuvaa

Terve,
kerron näin ensiksi et Gia (ja Ripsi) piti valmennusten jälkeen joulujuhlasta kokouksen, mihi kokoontu kaikki estevalkkalaiset. Meijän aiheena on tehä erinäkösistä ratsastuslajeista semmoset esimerkit. Meil on siinä siis kouluratsastus, esteratsastus, kenttäratsastus, vikellys, issikat, matkaratsastus ja länkkäri. Kaikis lajeis on kaks ''edustajaa'' jotka näyttää vähän mitä tää siis tarkottaa ja joku on juontamassa ja kertomassa siitä lajista. Mä sain matkaratsastuksen, jota esitän Robinilla. Harkat sit seuraavien estekisojen jälkeen.


Nonii, se siitä sitte. Valmennuksesta, tänään meni oikein hyvin! Oon tosi ylpee Bambista, siitä kuoriutu kunnon esteratsu :) Kisatkin kohta, jeejee, niin tykkään siitä tammasta<3

Nää mun piirrustukset on pahasti pielessä , ei sitte oo ollenkaan symmetrisesti , ihan jopa häiritsee noi. No laitoin kuitenki jotta vähän edes hahmottais. Alotettiin siis ekasta pystystä, jonka jälkeen alkuun 5 askelta loivaa tietä okserille, täs hyvin ulkopohje mukana. Tätä tehtiin pari kertaa ja tultiin samaa pysty-okseri mut sitte lisättiin toi viimenenkin pysty toho putkeen. Tässä sama juttu, huomas heti jos ulkopohje oli käyttämättä ja ohjas pelkällä ohjalla , usein heppa kiers yms. Tää tehtiin molempiin suuntiin ja sen jälkeen molempiin suuntiin vaan 4 askeleella. Väli oli mun muistaakseni 7½ metriä?


Sitten tultiin ratana. Tosta saa vähän hahmotettua , vaikka kulmat on ihan väärässä kohtaa, iha naurattaa :D:D Tein tän näin isoks jotta näkyy tekstit. Siis pysty, okseri, pysty, okseri, pysty. Näis oli kans se 4 askelta vaikka oon kirjottanu 5 askelta , älkää hämääntykö :):) Lyhyt sivu ja suoraan okserille, uralle ja lyhyt sivu, kulan jälkeen taas suoraan ja pystylle. Tota kahden esteen viimestä kuvioo jatkettiin niin kauan kun Gia sano seis. Loppuverkat ja heppa talliin. Joku tyttö kuulemma kuvas mua, katotaan saanko hankittua ne sen kuvat, muita mulla ei nyt oo :( moikka! :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
eli lisään toho edelliseen postaukseen pari kuvaa mitkä sain hankittua :) kiitos kuvaajalle Eerikalle!

ristikko, 50cm

pysty, 80cm

4 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia !
    -Juli

    http://viivajuli.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. <3 ( : oot mun mielestä kehittyny tosi paljon ( : !!

    VastaaPoista
  3. Voi kiitos<3 eiköhän se vähän oo tän valmennuksen tarkotus ;) mut kiitoskiitos ihana, en silti päihitä sua :)<3

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)