Sivut

keskiviikko 14. joulukuuta 2011

joulujuttuja+harkat

Hejsan!!
Oon niin joulufiilareis, hihihi :) oon keksiny kaikennäkösii joululahjatoiveita, saakoon valita niistä sitten! Mutta, aiheeseen,

unohin kertoo että kisojen jälkeen oli joulujuhlaharkat. Eli ku kaikki muu oli valmista, pidettii pieni 'kokous' ja haettii hevoset. Robin on niin sulonen , voivoivoi :) Eikä ees kovin pieni, siinä hevosen ja ponin rajoilla. Ei siinä kovin muuta ollu, kun mun 'parin' kaa seistiin ja oottettii vuoroamme ku siinä eessä oli kaikkee muuta harkkaa. Sit tuli matkaratsastuksen vuoro, siin tultii maneesin keskelle ja juteltiin ja mietittii maikkojen kaa et mitä me tehtäis. No, päätettii et tullaa sisää, laukkaillaa , ravaillaa, toinen meistä tulee jossain vaiheessa alas hevosen selästä ja taluttelee (se on ihan hyväksyttävää matkaratsastuskisoissa) ja sit mennää jossain vaiheessa huoltopisteeseen, mis on 'eläinlääkäri' ja meille annetaa vettä. Sit jatketaa vähän matkaa ja häivytää, sit on taas muiden vuoro. Tää oli meijän huima suoritus sillä aikaa ku joku kertoo matkaratsastuksesta yleisölle :) mut en paljasta enempää, kerron sit päälle viikon päästä kun tää esitetään.

Katoin HuRan sivuilta ja tulin kisoissa 7. :) Mun mielestä hyvä! Jeaa ens kerral sit 80 :)

Sit vielä lopuks, tein pienen kollaasin ratsastuskamoista mitä joululahjaks haluisin. (+kamera) Tässä muutama ja seloste kamoista, heidoo! :)

1. KL:n pipo, en tiiä onko myynnissäkään enään, mut rakastuin tohon joskus.
2. KL:n huppari , sama juttu ^
3. Rökkelit (hanskat), ehkä siniset tai ruskeet, vähän vaihteluu
4. Royal Equusin huppari!! Oon iha rakastunu tohon, ''Oliver-huppari'' unisex. Ton ostan kyl ite jos en saa joululahjaks Horzesta.
5. Normi CRW:n liivi, aika perus mut tykkään :)
6. Canon EOS 450D kuvassa, periaatteessa mulle käy melkein mikä vaan.
7. Polon farkkuridarit, mmmm<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)