Sivut

lauantai 24. joulukuuta 2011

Jouluuuu!

Heippa :)
Eilen oli siis Husössä joulunäytelmä joka meni tosi hyvin!! Lajiesittely oli tosi hieno, ihmiset kuulemma tykkäs :) Meijän jälkeen oli kuulemma joku lasten kaksintaistelu mutten jääny kattomaan.

Jouduin mennä aamulla 12 tallille BUSSILLA koska kyytiä ei ollut. Meil oli siinä kahen maissa harkat ja sitä ennen etittiin kaikki mahdolliset varusteet, mun piti ettii Robinille vielä kaikennäkössii martsareit, satulalaukkui, meksikolaisii... Harkat loppu siinä neljältä ja viiden aikaa piti mennä maneesiin että sillon alko sit näytelmä.

Sit minä 'parini' kanssa mentiin meijän vuorolla hevosten 'oleskelu-tilasta' maneesin toisesta päästä siihen näyttämölle ja meijän tehtävä oli kävellä, ravailla ja laukkailla siinä ympäri maneesia sen aikaa ku Ripsi lukee mun kirjottamaa Matkaratsastus-lappua, mis kerrotaan kaikennäköstä siitä lajista. Sit jossain vaiheessa mä tuun alas ja talutan Robinii ja sillon Ripsi kertoo et hevosta saa taluttaa matkalla kunhan lähtö- ja maaliviivat ylitetään ratsain. Sit myöhemmin meil on huoltopiste, jossa mulle annetaan pepsiä ja sit mun parin hevosta ruokitaan. Taas matka jatkuu ja myöhemmin mennään samaan kohtaan jossa on eläinlääkärin tarkastus. Eli hypätään selästä pois, mä juoksutan Robinii edes takas ja sit Robinin jalkoi tutkitaan jne.

Hyvin meni paitsi Robin pelkäs radioo, yleisöö, matkalaukkui, raippaa ja kaikkee mitä ikinä voi :') Pääsin jossain seittemän jälkeen himaan, olin niin kuollu ku en ollu syöny koko päivänä mitään ja olin ihan jäässä. Jouduin tekee koko päivän kaikennäköstä, laitoin Sandraa valmiiks, kuljetin kaikennäkösii numerolappui, tein puukolla kolme reikää meksikolaisii ja silti ne oli liian isot. Noh, ei se mitään, kiva päivä oli :)

Hyvää Joulua kaikille<3!

R.I.P
Koivurinteen don juan<3
Jouluisaa, eikö?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)