Sivut

sunnuntai 2. lokakuuta 2011

K.N.-Special

Helloo !
Voi huoh... Tänää oli siis kisat :) menin yheksäks kaverin kaa tallille, jossa poneja oltiin jo puunamassa. Tyttö, joka meni Maxil ennen mua Aikuisliikuntaan, harjaili sitä ja mä aloin auttaa. Oli vaan 0 astetta lämmintä niin kauheen kylmä oli ja näpit jäässä, niillä oli kiva alkaa letittää.. Tyttö oli harjannu Maxii jo jonku aikaa nii annoin sen mennä satulahuoneesee lämmittelemää ku mä aloin selvittää harjaa ja häntää. Sit hyppäsin selkään ja tein Maxin kaulan päälle kireen letin, siitä tuli just yllättävän hyvä, vaikka se vähän purkautuki sitte myöhemmin, sit tein siitä lyhkäsemmän.. Otsatukan laitoin nutturalle :D
Sitte se tyttö lähti verkkaamaan ja mä sanoin sille että kevyet verkat, ei juoksuta Maxii puhki, muuten se ei toimi mulle. Se lupas että tekee lyhyet reippaat verkat ja se sopi mulle. Kuitenki, pakko sanoo, Maxille tuli vähä liian pitkä verkka, se oli sillä tytölläkin nimittäin iha tahmee, arvelin että mun radasta tulee katastrofi..
Mä laittauduin kavereitten kaa ja sit Nelli tuli, se lupas kuvaa meitä yhen mun kaverin järkkärillä :) Noh siinä kesti jonki aikaa ennen ku pääsin selkään ku piti kavereitten kaa oottaa koko Aikuisliikunta, tietty. Sitte ku pääsin selkää nii kävellä piti vielä puol tuntii, koska olin vasta tokassa verkassa :< Siinä se poni sitte tahmeutu vielä lisää, meinas jopa nukahtaa.. Verkassa sitte otin raipan ja poni kulki tosi nätisti ja reippaasti. En tiiä paljonko oli asteita mut aika kuuma alko olla, aurinko paisto täydeltä taivaalta.
Sitte, voi järkytys, ku menin radalle, raippa piti heittää pois ja Maxi suoraan sanottuna HALVAANTU. Ihan järkky, en oo ikin ratsastanu sillä niin hikisesti, se oli kauhee ! Kiitti tästäki Maxi... Nelli ja opeki nauro ku näki että Maxi kiusas mua ihan tahallaan, se ei kertakaikkiaan tehny mitään.. K.N:ssä pitäs mennä peräänantoo, nii hyvä jos ees pysyttiin oikeessa askellajissa ! :o
Eli, mun pisteet oli vaivaset 113, prosentteina 45,2 %, ei saatu edes hyväksyttyä, vähänkö hävetti... Noh, ei mun pari muutakaa kaverii saanu hyväksyttyy, et sen puoleen :D Meil oli tosi tiukka tuomari, myönsi sen jopa itekkin, paras minkä sain oli 7 ja se oli viimesestä kävelystä pituushalkasijalle, poni oli ''suora ja hieno''.  Moitteet oli suurinpiirtein : ''enemmän, taivuta paremmin, parempi tie, liikaa askelia, tarkemmin, myöhässä, ei pisteessä, nihkeää, reippaammin, enemmän eteen, herkemmäksi jo verkassa, kädet alas ja hiljaa, katso eteenpäin, älä maiskuta, sisäpohje läpi'' ja sit kehut : ''hyvä nosto, suora ja hieno, hieno lopetus'' , näin, että kiitti täst :D Lopus vielä : Sinnikäs suoritus ! Loppuverkois ku sain raipan käteen nii johan poni kulki ! Tuomariki sano : ''ihanku ois eri hevonen, tosi hienot lisäykset, noista ois ropissu pisteitä !'' Ärsyttikö ?
Täs ny jonku verra kuvii, kuvaaja Nelli , kiitoksii hani<3 :




Jep, nojaan liian taakse.






ilme.......





Ens kertaa, öitä ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)