Sivut

tiistai 4. lokakuuta 2011

r. Mino in Vikkula

Hihi moi ! :)
Tänää siis koulussa mun kaveri sano että menee vuokraamaan sen vuokraheppaa Minoa Vikkulaan. (Mino on entinen kisaheppa joka on jääny eläkkeelle, rotuu en tiiä mut siinä on kuulemma arabii ja se on kai s.1995 ruuna) Se ois halunnu kuvaajaa niin päätimpä mennä messiin :) Minon omistaja oli kysynyt mun kaverii joskus vuokraamaan sen heppaa ja myöhemmin muakin, tarviis kuulemma kaks vuokraajaa, niin kysyin siltä ja se anto luvan koittaa Minoa mun kaverin jälkeen :)
Minoa vaivas joku, se yski koko ajan ja hengitti tukkosesti, olikohan sillä pölyy keuhkoissa? :o Ei kuitenkaa sen takii viittitty kauheesti ratsastaa, jokasta askellajii vähäsen ja jotain tehtävii. Noh pidin mun kaverille vähä ''tuntii'' ku maasta mä nään miten se menee nii mun on helppo antaa vinkkei . Sit keksin sille kans pari tehtävää. Kuvailin sitä kans vähä välii :)
Sit mun kaveri oli laukannu ja anto Minon mulle. Menin sitte sen kaa ekaks vähä käyntiä ja pikkuhiljaa otin kevyttä ravia. Tykkään siitä kovasti mut se usein heittää takajalat sisälle, niitten kaa piti olla tarkkana. En istunu melkee kertaakaan harjotusravissa, se on tuskaa :D
Laukoissa se alko yskimään melkei aina , niin sitä en kauheesti uskaltanu tehä.. Mut siinäki se usein nosti pään ylös ja heitti perän sisälle.. Njääh, muuten oli tosi jees vaik oliki kummallisella päällä.
Täs muutama kuva, kuvaaja oli siis mun kaveri Jennie :)
(ei yhtään kuvaa laukasta ku Jennie laitto vahingossa itselaukasimen päälle , eikä saanu pois ja siks on vaa 4 kuvaa -.-)

kyllä, tulin suoraan koulusta ja
ratsastin converseilla, lökäreillä ja
Jennien kypärällä :DD





tää on ehkä näistä kivoin :))
KERRANKI ISTUN RAVISSA SUORASSA !!!
 Kattoo ny otanko yhteyttä siihen Minon omistajaan uudestaan ja että alkaisinko kerran tai kaks vuokraa tota heppaa.... Huomiseen :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)