Sivut

keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Villiä poniratsastusta, paljon kuvia!

Kauheeta, eilen oli kauden vika tunti! Onneks valkkuja ja kisoja on kesällä, ja tietty Bingon ratsastus ellei mitään yllättävää tapahdu (Bingo on nimittäin myynnissä, toivottavasti kerkeän ainakin muutaman kerran sitä käydä hoitamassa ennenkun se lähtee).

Kauden viimeinen tunti on yleensä sellanen, että saa mennä ilman satulaa ja saa vapaasti tehdä mitä vaan, sitten kentällä on joku pieni este mitä saa loikkia. Jenna oli antanut mulle Jojon kun sitä kehuin viimeksi niin paljon ja tykkäsin siitä. Jojo oli eilenkin oikeesti ihan super ihana. Kai sitä nyt vähän väliä saa olla ponilapsi vaikka kintut onkin vähän liian pitkät poneille? :)

Aluksi väännettiin koulua jottai sain Jojon kuulolle kun se on vähän sellanen kuumakalle. Tultiin sitten molempiin suuntiin pikkuristikkoa joka lopuksi nostettiin pikkupystyksi. Ois siihen aika iso este mahtunut alle kun Jojo tykkää vähän ottaa mahavaraa... :D
Olin kans tosi ihana ja sain Emen menemään ilman satulaa, se meni toisella uusista suokista, Viuhdilla. Toinen niistä on Touho, ne on kyllä kauheen ihania! Touho varsinkin!
Kiitos kun kuvasitte Eerika ja Miisa :3

Pieni raksu poni<3 ja mun jalka..





Kinkku halus kuvaan



Olin ilonen :3

Kiitti Eme ku ainoassa hyppykuvassa menit eteen möllöttämään..




Jojo on kyllä ihan mun lempiponi! Ja toinen tärkeä juttu tämän lisäksi, mennään 30.6.13 Savijärvelle Kinkun kanssa hyppäämään 80. Siitä tarkemmin myöhemmin!

10 kommenttia:

  1. tuitui <3 sil näkyy tyylii kylkiluut tos vikas ;o ja olin nii häikäistynyt sun loistavasta esteratsastuksesta et oli pakko pysäyttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mä katoin kans! mut eiks aika monella tosta kuvakulmasta näy? tai sit se on ruipeloponi joka kuihtu mun alle :'(( ja niin just ;)

      Poista
    2. hyi kamala kylkiluukuva otan sen pois!

      Poista
    3. ei kuihtunu, hyvin jakso porskuttaa!

      Poista
  2. Mahavara :D Mut meet kyl nii hyvin !

    VastaaPoista
  3. Hyvä Aino! Toivottavasti saat mennä Touhol, se on megaihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvä itelles! Ja uuuh oisha sitä iha hauska koklaa :)

      Poista
  4. Käyksä enää ollenkaa Talmas ratsastamas mä ite käyn siel tiistaisin tunnilla ja joskus muutenki mä oon menny nyt viimeset 3 kuukautta maxil melkee aina tunnil ku se on nii paras<3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En käy enää Talmassa, en ole käynyt muutamaan kuukauteen. Maxi on kyllä super. :)

      Poista

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)