Sivut

keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Kone korjaamolla

Nyt on ollut postaustaukoa, sillä mun koneesta katos nettiyhteydet kokonaan ja se on nyt korjaamolla, teen tänkin postauksen äitin koneella. Noh kuitenkin, viime viikon tiistaina menin yksärillä Repellä koulua. Oli se ihan kiva vaikka painoi kädelle ja puri kuolaimeen ja kuskas mua. Meillä oli kans sijainen niin ei mennyt tunti ihan niin hyvin kun ois voinut.

Sunnuntaina huomasin Kinkulta etukengän puuttuvan, niin en mennyt valkkuun. On sillä muutama päivä ollut kenkä jo irti, tänään eli keskiviikkona se lyödään takasin kiinni onneksi. Valkun aikana siistin Kinkun hännän, harjan, vuohiset ja ''leukaparran''. Ois pitänyt ottaa ennen/jälkeen kuvat mutten tajunnut..

Eilen tiistaina menin tunnin Pablolla. Mua vähän ärsyttää se hevonen kun se on niin automaatti ja vaikkei siellä tekisi mitään, heppa liikkuu silti ihan ok. Tehtiin paljon vastalaukkojuttuja ja Pablo kuumu tosi paljon, välillä laukkasi paikalla, hyppi ja loikki ja pukitti. Muuten meni kyllä tosi hyvin!

Kaikki kuvat otti Maija! Kiitos <3










ILOISTA VAPPUA :)

13 kommenttia:

  1. ei se automaatti ole! hyvin verkattu vaan (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin siis kyllä oli hyvin verkattu ;) mut ylipäätään yleensä ku mä oon sillä mennyt ja muutkin niin se on kovin automaattikoni :D

      Poista
  2. Täptäp! Ite en ainakaa uskaltais lähtee kisoihin sitä kokeilee :D voiks sä mennä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kisat on asia erikseen ton kaa ;D mut voisin oikeesti hyvin koittaakkin!

      Poista
    2. joojoo! syksyn ekoihi koulukisoihi sitte :D

      Poista
    3. emmä tiiä voinko tehä sitä Korpulle... :(( se on mun reipas kisaponi!

      Poista
    4. voit mennä kaks rataa (;

      Poista
    5. maksatko sä mulle sen toisen sit? ;)

      Poista
  3. ei se todellakaa oo mikää automaatti !!

    VastaaPoista
  4. se ei todellakaa oo mikään automaatti !!

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)