Sivut

keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Tahvolla maastiksia ja kesävuokris hankittu!

Noniin, pääsin taas postaamaan. Kehittelen vielä sitä kysymyspostausta, eli vielä mahtuu kysymyksiä postaukseen!
Huomenna lähden Barcelonaan muutamaksi päiväksi ja voin tehdä siitä erikseen postauksen ensi viikolla. Missaan koulumestaruudet tämän takia, höh :(

Eilen tunnilla mentiin vihdoin maastoesteille ja oli kyllä hauskaa! Sain Tahvon josta petyin suuresti, eikä se ole tämänkään tunnin jälkeen mun lempihevosten listalla. Silti, tunti meni paremmin kun luulin, pysyttiin ainakin pystyssä ja ylitettiin luultavasti kaikki mitä pitikin.

Aluksi mentiin bankettia muutamaan otteeseen, vain muutama tuli bankettia vähän haastavammista kohdista ja Jenna pisti mut ja Tahvon tulemaan sitä. Vaikka meijän hypyt oli outoja, eikä ekaa kertaa päästy banketin luo lähestyessä kun hevonen päätti sotkeutua etujalkoihinsa ja kaatua alamäessä polvillensa (-.-) niin tämäkin tehtävä sujui yllättävän mainiosti!

Mentiin tän jälkeen vähän matkan päähän kolmelle tukille. Siis, siinä kolme tukkia peräkkäin maassa joiden väliin menee kaksi-kolme, poneilla ehkä 4 askelta. Näiden vieressä on samoissa kohtaa tukit, jotka on nostettu kannattimille, näiden korkeudesta tuli ehkä heittämällä... 60-80cm? Katsokaa itse kuvista ;) Maatukit Tahvo tuli nätisti mutta toisella kertaa kun Jenna pisti tulemaan korkeammat tukit Tahvo hieman kyttäili ja hypyistä tuli tönkköjä. Silti mentiin ihan okei ja hauskaa oli :)

Tämä on mun lemppari, ainakaan ei kolahtanut! :D
Kiitos kuvista Eme <3

Katson kameraan.....?

Ja ilme!





Ihana kun se on niin tosissaan :) mä vaan nauran tuolla...

Tänään mulla oli ystäväni Oonan vuokriksen/ylläpitohepan tai jonku tämmösen sen liikutettavan hepan ratsastus. Kun Oona menee koko kesäksi Irlantiin, Bingo tarvitsi hoitajaa. Oona pyysi mua ja tänään mulla oli Bingon toisen liikuttajan/hoitajan/jonkun Viivun yksityistunti (ilmaseks!! :o) ja nämä katsoivat vähän miten minä ja Bingo mennään. En kuitenkaan saanut kesätöitä tai tee muutenkaan mitään ihmeellistä kesällä niin miksen voisi mennä hoitamaan Bingon 3-5 kertaa viikossa? :)

Olen edelleen ihan puhki siitä tunnista, kuumuus oli järkyttävä ja Viivu piti meitä siellä puolitoista tuntia. Mutta kyllä huomaa että on päässyt vähemmällä noilla ratsastustunneilla kun ei opettaja tietenkään voi kaikkea huomiota muhun kohdistaa. Tuli ihan alkeiskurssilainen olo! Viivusta tulisi kyllä hyvä ratsastuksenopettaja, ainakin mulla jäi hyvä fiilis sen opetuksesta.
Vaikka mä itse sähläsin, varsinkin käsieni kanssa, oli Bingo aika hieno hepo. Ekaksi kerraksi yllätyin kuinka kivasti me mentiin, ehdin jo kuvitella vaikka mitä kamalaa (siis ei Bingosta, vaan meidän yhteistyöstä ja mun ratsastuksesta). Pistän tähän kuvan missä Oona menee Bingolla, niin näätte vähän tätä heppaa. Ootan kesää ihan suhteellisen uteliain mielin!

Oona ja Bingo viime viikolta, kuvannut Eme !

2 kommenttia:

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)