Sivut

keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Rataa valkussa ja estemestikset tulossa

Äiti toi mulle saappaat suutarilta niin ei tarvitse enää käyttää vanhoja, ne on kunnossa taas!

Sunnuntaina valkussa mentiin rataan, joka koostu aika monesta erikoisesteestä. Siellä oli yks pelottava este, noin 80-90cm, jonka alla oli muuri. Se ei ole kovin kookas, mutta hypyssä huomaa kuinka pitkä se on ja hevosetkin kyttäili sitä. Gia kysykin, että kuinka moni ei halua sitä hypätä.

Kinkku oli tosi mukavan tuntunen, aattelin että nyt meen iloisella mielellä sunnuntain estemestiksiin hyppäämään 70 ja 80cm. Noh, eilen katsoin listoja ja olin Colalla vaan 70cmssä. Oikeasti, melkein kaikki Husön tuntsarit oli varattu ja siellä oli osallistujia aika iso määrä. En olettanut, että vaikka on mestaruudet niin noin paljon ihmisiä haluaa kisata, mutta näin kävi, en päässyt 80cm ollenkaan ja meen Colalla 70cm.

kaikki kuvat (c) Fanny !

Hups.. tultiin aluksi ympyrällä ristikkoa, meillä ei tällä kertaa lähestyminen tainnut ihan onnistua




No eipä kolahtanut!





Tää on mun mielestä hyvä kuva!


Muuri, näyttääpä se pieneltä!
hyi kantapäät


Saan ehkä videotakin radasta jossain vaiheessa!

Noh, tiistaina mun piti mennä tunnille ja olisin mennyt yllättäin Colalla, kun Jenna yleensä antaa mulle sen hevosen, kellä kisoissa meen. Mulla alkoi koeviikko tänään eli keskiviikkona ja mulla oli niin paljon koulujuttuja ja luettavaa, etten vaan voinut lähteä, niin myin mun tunnin Maijalle.

Olisiko innokkaita bannerin tekijöitä? :)

6 kommenttia:

  1. Jos teen sulle bannerin ni haittaako, et siin on kuvia pelkästään mun naamasta? Ps. Noheva pilvimuurin ylitys! Tuli tosta tuplalaineesta vanhat hyvät ajat mieleen ku olin iteki esteratsastaja. Heti ku olin hypänny ton laineen mun hepsu kaatu ja must tuliki kouluratsastaja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei haittaa, sun naama-banneri ois jees<3 Kiitän! Eihä? Kuka hepsu :o

      Poista
  2. Kinkku on söpö :33 Kivasti meette ja onnee kisoihinn !

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)