Sivut

lauantai 25. helmikuuta 2012

tylsyys iski

Moikka,
eli mul on tosiaan aika tylsää, pitäs enkun sanakokeeseen lukea. Nii ajattelin nyt tehä tämmösen aika ison jutun, en oikee tiiä mikä tää on ja muokkasin itekkin vähä. Joo'o, nauttikaa.


1. Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Mm, Nestori Talman tallilta. Sillä menin jonku vuoden, ennen ku siirryin Pimuun. Tällöin Talman talli ei ollut ratsastuskoulu, kenttääkään ei ollut ja hevosia oli vain pari. Nestori kuoli kesällä.


2. Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
Nestori, menin ensimmäisen kerran ilman talutusta ja pellolla, koska kenttää ei ollut. Nestori riistäyty käsistä ja pukitti jolloin lensin pellolle. Sit se meni talliin syömään :D


3. Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Lotta! Menin ekaa kertaa Lotalla ja tämä oli hypännyt 3 kertaa elämässään ennen tätä. Oli aika mielenkiintoista.


4. Hevonen jota ikävöin eniten.
Yleisesti ottaen, ehkä Tikiä Pieksämäeltä tai Nestoria. Muuten kyl tulee B:tä ikävä koko ajan..


5. Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Tää on helppo. Rodeo :D mut toisaalta Pörrö Pieksämäeltä, ex-ravuri. Se sitte pelkäs mitä vaan.


6. Kiltein hevonen jonka olen tavannut.
Pimu , ehdottomasti. Ei satuta kärpästäkään.




7. Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Felix....


8. Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Bambi tietty! Sit lehtoharjun tilalta monia :) ja ehdottomasti maxi, kohta oon sille liian painava...


9. Ensimmäinen lempiponi.
No nestori koska muita poneja en sillon tiennyt, mutta lemppari on ollu Maxi :)


10. Hevonen jonka kanssa yhteistyö on kehittynyt eniten.
Bambi / Pimu / Maxi


11. Hevonen jolla en ole mennyt, mutta haluaisi mennä.
Pilvi ! jajaja yks Seppo, kouluheppa Turusta :)


12. Uusin hevostuttavuus.
Ehkä Sandra. En oikee osaa mennä tällä, enkä oikeen muutenkaan tykkää ku ei oo mun makuun. Mut se on annettu jo jonku aikaa mulle tunneille nii se on alkanu olee ihan semi kiva :) nii siin sillee tutustuin siihen.




13. Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteen.
Kassu, Lehtoharjusta. Vähä päälle metrin trippeli






14. Hevonen jonka kanssa on onnistunein tunti.
Pimu tuuppaustunnilla / Maxi Antin estevalkus / Bambi tuupping , en osaa sanoo yhtä


15. Hevonen jolta on tippunut pahiten.
Rodeo, polvi aukes.


16. Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Mirri lehtoharjusta. (+B)


17. Hauskin hevonen jolla olen ratsastunut.
Ehkä toi Csilla lehtoharjus, menin sen kaa maastoon ja se vei kympil :D


18. Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Pimu, niin tasaset ja mukavat


19. Vaikuttavin hevonen.
Bambi ;)


19.  Pienin hevonen jolla on ratsastanut.
Nestorii


21. Suurin hevonen jolla on ratsastanut.
Yks Ulla Ravijärven hevostilalta, säkä päälle 180cm.


22. Itsepäisin hevonen jolla on ratsastanut.
Maxi ehdottomasti , niissä sen oikutteluissa ei ollu mitää rajaa




23. Hevonen jonka haluaisi omaksi.
Bambin / Kassun


24. Elämäni tärkein hevonen.
B<3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)