Sivut

torstai 1. maaliskuuta 2012

miniesteitä

Moikka,
eli tosiaan, tein kännykällä pikapostauksen. Saatiin eilen uusi hieno nopea netti jne ja se toimii kaikkien muiden koneilla paitsi mun. Jotain se valittaa että ei toimi just siinä koneessa?

Kisoista sen verran, et pääsen vaan 80cm, ehkä siks ku 70cm:ssä on niin paljon osallistujia. En tiiä mutta ärsyttää.

Tiistaina sain siis Bambin tunnille. Katja tuli koiransa kanssa mukaan joten kuvia on jotka tosiaan on mun koneella. Mut pari kuvaa sain tähänkin postaukseen. Kiitos Katja kun tulit mukaan :)
Kävin siis heittämässä B:lle kamat päälle ja maneesiin. Mentiin ehkä maximissaan 60cm okseria, eli mulle valkkujen jälkeen oli kauheen miniesteitä vaikka muut tuntilaiset saatto monesti olla eri mieltä :O
Verkattiin normaalisti ravissa ja tultiin laukassa pari laukkapuomia ympyröillä. Sit alotettiin rata. Suoraan sanottuna koko tunti oli yhtä ympyröillä kiertelyä, vähän väliä hypättii joku kolmeen esteen rata ja taas seistiin. Jotenki tuli mieleen just perus ratsastuskoulu tunti. Sitähän se onkin...

B kuumu kauheesti niistä pikkuesteistä, oli vähän hommaa sitä pidätellessä. Aina ku tein ison kovan pidätteen nii se heitti päätänsä ja ''sotkeutu'' jalkoihinsa ja sähläsi. Sit taas otettiin uudestaan. Kerran se jopa kielsi ja syytä en tiedä vieläkään. Tiet oli hyvät - mun ratsastus oli perus ok (ainakin mun mielestä) - opettajakaan ei sanonut mitään menevän vikaan. En tajua... mutjoo, ihan jeesisti meni.


Eikai tässä muuta, kisapostaus sit sunnuntaina :) ps. tein kisakalenterin tonne ''sivuihin'' !

2 kommenttia:

  1. Onpa loistavia kuvia.. Se naikkonen kielsi multa kuvaamisen niin minkäs teet. Ootan että ulkokausi alkaa, niin saa päivän valossa sitten kunnolla kuvattua! (: Tuun mielellään uudestaakin kattomaan. Tai siis tullaaN.

    VastaaPoista
  2. juuh ja mä säädän niistä videoistakin vielä jotain kunhan netti koneessa toimii .. Mjoo kaikin mokomin (:

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)