Sivut

keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Ostoksia ja ratsastuksia

En tässä ole kirjoitellut vähään aikaan kun on ollut stressiä ja kiirettä enkä ole edes avannut konetta. Nyt sain vihdoin vähän aikaa rentoutua ja tässä tämmönen isompi postaus tuleekin.

Viime sunnuntain valkussa sekoitettiin hevosia. Menin Sepolla joka ei sinänsä ollut mikään yllätys, mutta oon iloinen että menin sillä. Tehtiin paljon lyhennyksiä ja pidennyksiä kavaleteilla ja esteillä, Seppo oli tosi hyvä!

Maanantaina tuli koulukisojen listat ja meen Korpulla KN-specialin ensi sunnuntaina. Koska eilen tiistaina mun normitunnilla hypättiin esteitä, sovittiin Jennan kanssa että jos en mahdu millekkään sen päivän koulutunnille Korpulla harjoittelemaan, hypätään ensi viikolla ja mennään tällä viikolla koulua. Onneksi yötunnille mun tunnin jälkeen mahtui ja menin Korpulla siihen mun normitunnin lisäksi.

Eilen hyppäsin mun normitunnilla Jojolla esteitä. ( http://huso.net/hevoset/jou-jou/ ) Se on aika kuuma estetamma, ihan pikkunen heppa. Aluksi mietin että mitä rääkkäystä pistää mut sellasen pikkusen asian selkään, mutta lopputunnista olinki ihan eri mieltä. Se oli niin reipas ja kuuma ettei välittänyt mitä siellä selässä oli vaan viiletti innoissaan. Vitsi rakastan poneja! :D

Sen jälkeen menin Korpulla koulutunnin. Korppu oli ihan ok vaikka oli aika kova suusta, mutta kivan reipas. Hyvillä mielin kisoihin :)

Tänään käytiin äitin kanssa Hööksissä ettimässä mulle uusia saappaita. Sieltä ei kuitenkaan löytynyt hyviä vaikka siellä olikin alennusta ja en edes löytänyt saappaita jotka maksaisi yli 250€, mikä oli positiivista. Jatkettiin kuitenkin Horzeen, mistä ne sitten löytyivät.


Mountainhorseltahan nämäkin. Löytyi just sopivat, mulla on aika pitkä toi sääri, eikä siihen meinaa löytyä hyviä sappaita. Nää on ku just mulle tehdyt! Maksettiin 340€.


Siinä samassa huomattiin Roeckl-hylly, johon jäin taas hanskoja hiplaamaan. Tulikin mieleen, ettei mulla ole ikinä ollut kunnon kisahanskoja. Kassalle päätyi siis mukaan kanssa nämä rökkelin valkoset hanskat :) 39€

Ensi sunnuntaina on siis koulukisat! Päätettiin kaverin kanssa joka kanssa menee Korpulla panostaa, ommellaan sille sykeröitä, sille tulee valkonen huopa ja pistän itsekin kaikki kisakamppeet. Uudet saappaat tulee ensimmäisen kerrän käyttöön sillon ;)

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus ja onnea sunnuntain kisoihin! Voin sanoa että mulla on tuollaiset saappaat ja hyvät kyllä ovat! :)

    http://evskukka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, onnea me tarvitaankin! :D No hyvä ettei sitten ollut ihan turhat saappaat :)

      Poista

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)