Sivut

maanantai 25. maaliskuuta 2013

Niin hieno Korppu

En kirjoittele tämän pidenpään, kerron vaan että Korppu oli tosi magee eilen kisoissa ja oon vielkin ihan ihmeissäni. Radalla mokailin itse kuitenkin niin ärsyttävästi monessa kohtaa, ettei prosentit olleet mitkään huimat. Saatiin kuitenkin 64.60% ja oon tyytyväinen. Päästiin tällä tuloksella sijalle 4/28.


(c) Sonja Wesa
Olin vähän huono hankkimaan kuvaajaa, eli videota ja enempää kuvia ei ole ja mua harmittaa se tosi paljon koska Korppu oli ihan tosi magee. Ens kerralla ajattelen viisaammin :/

3 kommenttia:

  1. ai ei oo himmeet prossat mee metsää :D ratsastuskouluhepal neest yli 60 on aina himmeet prossat. esteratsastajat huoh.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä nyt :DDD Korppu on tollane kokenu kouluratsastuskonkari nii sillä ny prosentit pitäis olla katossa, jollain hyvällä ratsastajalla. Mut kuitenki sanoin et oon tyytyväinen ku minä jopa sain yli 60% ;)

      Poista
  2. Tällaset kommentit piristää aina, kiitos! :) Pitääpä käydä vilkasemassa!

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)