Sivut

lauantai 8. kesäkuuta 2013

Niin superhieno Bingo!

Ihana Bööböö :)
Aluksi herättelyä ja verryttelyä maastossa, pikkulaukkiksella ja rantatiellä irrottelua. Niinkuin aijempinakin päivänä oikeastaan. Kuvat on (c) Emeliina, kiitos kun jaksoit mun takia raahautua tallille <3



PALLOT



Sitten kentälle ankaraa tuuppausta. Laidalla tosin oli pelottavia loimia heilumassa. Lopuksi Bingo oli NÄIN hieno.



Huii, loimet


Mä kurkin jonnekkin maahan..

Voisko joku tulla repimään mut tuolta takanojasta? Kaikkia näitä kuvia pilaa se, että makaan tuolla selällään










:D



''Jos mä nostan mun käsiä niin ehkä sen niskakin nousee...?''
 Sitten loppuverkkasin tosi eteenalas. Heti kun aloin keventää niin mun istunta suoristu. Toi mun eteenpäintyöntö asento harjotusravissa on kaamea.





Ens kerralla ratsastan Bingon tiistaina. Huomenna osa meidän estevalkusta menee Nurmijärvelle kisoihin (eri paikkaan kun viimeksi) ja mennään Maijan kanssa auttamaan niitä. Herätys 5.30, jeah!

KIITOS VIELÄ EME :))<3

10 kommenttia:

  1. otetaan ens kerral miira messiin nii se voi huutaa sun takanojast (; mä en yleensä ehi keskittyy paljoo tollasii ku kuvaan :DD mut hienostii<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo otetaan :D sulki oli hyvii neuvoi! kiitoos prokuvaaja<3

      Poista
    2. miiraaa poistin vahingos sun kommentin.... :D

      Poista
    3. Aino taisit tehä sen tahallee ku alko jännittää? Varo vaaraa ;)

      Poista
    4. mitä vaaraa ää en ees tiiä mitä siin oli.. :D

      Poista
  2. Miulla on taas ihana etunoja laukassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ne on niitä asioita mitä voi kehittää itessään parempaan päin.

      Poista

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)