Sivut

maanantai 5. marraskuuta 2012

ekat HuRalaiset!

Oon Korpusta niin ylpeä! Niinkuin viime estekisoissa, oon ollut eka HuRalainen, viimeksi Sepon kanssa neljäs ja eilen Korpun kanssa vika sijoittunut, viides! On noi kyllä hienoja hevosia pakko myöntää :)

Mentiin siis HeB:0, verkassa oli hyvä, mutta välikäynneissä ehti tahmautua ja radalla sitä piti puskea eteenpäin. Siksi miinusta tulikin aika paljon, sillä maiskutin melkein koko radan läpi.. Onneksi oli kiltti tuomari.

Noh tässä tää video, äiti ei oikein tajunnu tarkentaa mutta hyvin tosta näkee :) Pisteitä 159,5 eli prosentteina 61,40%. Ois voinut mennä paremminkin ;)


Päivän saalis oli keltanen ruusuke, paperi tietty ja tollanen Kenzon nahkanen meikkipussi. Ja pisteet tietty nousi HURA-cupissa! Ihan jees.


Tää ulkoasu on mun mielestä ihan kauhee, muta aikani loppu kesken ja sitä banneria ei ikinä lähetettykään mun sähköpostiin joten jouduin itse väsäämään jotain. Muutenkin tää teema on liian samanlainen kun edellinen, niin heti kun mulla on aikaa niin teen/pyydän jotain tekemään uuden.

Huomen mulla on Jennan tunti ja sitten onkin taukoa, sillä torstaina oon iltakoulussa enkä mene Talmaan ja ensi sunnuntaina mennään valkun sijasta salille/nyrkkeilyhallille(?) treenaamaan valkkuryhmän kanssa niinkuin viime vuonnakin (näin siinä käy kun valmentaja on thai-nyrkkeilijä ja personal-trainer). Saatan mennä ratsastelemaan rästejä tai vuokrailemaan, katsellaan :)

2 kommenttia:

  1. Dansku ja Karoliina ei sit oo HuRalaisii vai :D? tuntsareitako meinasit :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hyvä että tajusit, en laskenut niitä mukaan koska siis ei ole tuntsareita, olis ehkä pitänyt mainita :)

      Poista

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)