Sivut

tiistai 9. lokakuuta 2012

eka yhteinen sijoitus!!

Otsikon luettua tuskin kukaan jaksaa lukea näitä löpinöitä, mutta päätin kirjoittaa nyt kunnon kisapostauksen niin tässä se tulee.

Olin Oonalla yötä ja lähettiin aamulla yhdessä tallille. Olin 60cm vikassa verkassa ajanottajana ja 80cm ensimmäisessä verkassa sihteerinä. Sepolla mentiin ekassa verkassa kasikympissä niin mun ei tarvinnut mennä laittamaan sitä. Sain sen sitten suoraan kun toka verkka alkoi tältä tytöltä.

Ei mun tarvinnut paljon Seppoa verkata, hyppäsin molempiin suuntiin, toisen kerran ja toiseen kaks ja sitten ravailin lopun ajan. Tässä verkassa olin jo toisena, niin ei tarvinnut pitkään kävellä.

Mulla on käsillä nyt kauhee ongelma. Gia on siitä valkuissa ehtinyt mulle useaankin otteeseen huomauttaa, painan ne tosi alas. Bambin kaa ei tätä ongelmaa ollut, mutta Sepolla kun on usein tommonen ''päätön kana'' -juoksutyyli, niin teen sen ihan huomaamattani. Siinä samassa kun painan kädet alas, Seppo jännittyy ja kiskoo päätä korkeemmalle ilmaan. Onneks verkassa ihmiset muistutteli käsiä, niin radalla muistin suht. hyvin pitää ne ylhäällä.

Voi että, oon niin ylpeä! Seppo oli super radalla, vaikka opettelin ulkoa huonosti radan, se vaan tuli mieleen sitä edetessä ja mun muistaakseni meillä ei ollut mitään sen suurempia ongelmia. Seppo imi kovasti ainakin korkeimpiin esteisiin ja mä tykkään tosi paljon puhua Sepolle ratsastuksen aikana, kun se rentoutuu siitä. Eli koko rata on sellasta ''joooojooooo'', ''käääntyyy seppo'', ''whoooooooouuuu!'', mutta onneks siitä ei sakoteta :D!

Paljon kuitenkin on parannettavaa, tuli ristilaukkoja ja epätasapainoisuutta yms, antakaa anteeksi.

(c) Emilia
JA UUDET HOUSUT ;)
Musiikki ja video by Emilia! Kiitoksia :)


muulit!

voitettiin meikkipussi ja ruusuke :)
Nyt lähen tallille ja sunnuntaina Mäntsälään! Postaan siitä infopostauksen myöhemmin ;) Moido!

2 kommenttia:

  1. Housut <3 Tää oli iha sika kiva postaus, ja rata näytti hyvälle :) Onnee viel!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. housut<3 kiitos, ja toi rata oli ehkä vähän "ruman" näkönen vaikka meni ihan hyvin :)

      Poista

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)