Sivut

maanantai 1. lokakuuta 2012

anteeksi tauko



Moikka! Nyt on ollu tätä koeviikkoa, niin ratsastamassa olin viimeksi viikko sitten sunnuntaina, josta postailinkin. Sitten oli koeviikko enkä ollut Jennan tunnilla tai Talmassakaan. Kummitytön ristiäisetkin oli eilen, siksi en valkkuunkaan päässyt.

Tänään eli maanantaina mulla on koulusta vapaapäivä ja oon tuhlannut aikani viimesen kokeen lukemiseen joka on keskiviikkona, joten kerkiin huomenna Jennan tunnille. Jos mennään koulua, pyydän jonkun niistä kolmesta uudesta hevosesta, mitä Husöhön vähän aikaa sitten tuli. Ne on kuulemma isoja ja hienoja! :) Jos mennään esteitä, niin toivon Seppoa, koska ensi sunnuntaina on estekisat Husössä ja menen Sepolla 80cm.

Sitten vielä, meen äiskän kanssa huomenna Hööksiin, mennään ostamaan mulle ne uudet Calabria CRW:n housut, punaset sellaset, kokopaikkaset. Tykkään niistä tosi paljon!


Ja Hööksissä kun on toi uusi ''JH Collection'' niin pitäähän senkin tuotteita vähän vilkasta ;)

Vielä viimonen juttu! Mennään valkkuryhmän kanssa Mäntsälän estekisoihin 14.10. ja mä menen tietty Sepolla :) Siitä infoa myöhemmin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)