Sivut

sunnuntai 4. syyskuuta 2011

koeratsastuksia....

Morjensta!
Olin tänään kaverin kanssa Hindsbyssä ratsastamassa yhtä ruunaa. Kaveri on käynyt jo tällä tallilla muutaman kerran, mutta tää oli mun ensimmäinen (ja ehkäpä viimeinen -.-). Kaveri meni siis sen lempparillaan, kimolla ruunalla ''Brendalla'', josta hän tykkää todella paljon ratsastettaessa. :)
Alunperin mun piti saada joku hallakko ruuna, mutta joku toinen tyttö menikin sillä. Sain sitten ''Dastin'', elikkä hevosen joka oli
-lehmänkirjava
-ÄÄRETTÖMÄN LAISKA
-herkkä kuolaimelle
-ei raippaan reagoiva
-iso kooltaan.
Se oli kyllä ainut kerta, kun meen tällä hevosella, mä vannon! :D se oli jotain niin kauheeta, hevonen vaan lompsutti eteenpäi, ku mää pompin ja hypin siellä ja yritän saada sitä työskentelemään. Laukannostot oli hankalia, heppa vaan vetäsi pään korkealle ylös ja lähti kiitoraviin. Huhhuh, kauheen työn piti tehdä jotta edes laukka pyöri... Sitten se vielä kehtasi käynnissä vetää kentän reunaan voikukanlehtiä ahmimaan. ARGH, jos heppa olisi tuttu eikä uusi, olisin kyllä näyttänyt kaapin paikan ! Mutta, uusi heppa, ensimmäistä kertaa meen uudella tallillakin vielä, en kehdannut muuta kun vetästä pään ylös, näpäyttää raipalla takamukseen ja ärähtää.

No kaveri tykkäs Brendasta, vähän kuumu ja meni kovaa. Vähän väliä sanoin kaverille että ''jarruuuuuut'' :D Mutta kaveri osasi hoitaa homman hienosti, loppujen lopuksi Brenda näyttikin ihan hienolta :)

P.S. joku tyttö oli kuvaamassa ja sanoin sille, että jos otti musta kuvia tai videoita, niin lähettää mulle sitten, katotaan tuleeko jotai matskua ! ;)

4 kommenttia:

  1. kenen kans olit ? ps brenda on tamma ja mä käyn tol tallil :D dastin just ihana :)

    VastaaPoista
  2. jennin kaa :D aijaa, no en kattonu sen kummemmin ja jenni sano et se on ruuna .. en tiiä miks sei sit ottanu selvää :D:D käyt vai ! uuu siistii :) no, ehkä mä en vaa osaa mennä dastinil, ei ollu mun tyylinen mut hyvä jos tykkäät :)

    VastaaPoista
  3. hihii, must tuntuu että se ei oikeesti menny niiin huonosti :D Mä kyl tiiän että osaat ratsastaa ja oot vaa liian tarkka (: mut toisaaltaa ei kaikki ponit oo samanlaisii ja todellakii aina ei voi toimii kaikki ponit alla, sehän on fakta (: mut maxi menee sul hyvin niin menee kassuki ja mirri (:

    VastaaPoista
  4. No jenni ainaki sano että hyvin se meni ja ku aurinko paisto ja katoin varjosta, niin eihä se niin kauheelta näyttäny miltä se tuntu... mut silti, yäh ! :D no maxiin oon panostanu niin paljon, MIRRI ja KASSU voi mul on ikävä niitä, ne on just parhait<3

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä, mitä pidit! :)